• Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis
  • Laagste prijs garantie
  • 3 échte winkels
  • Klantwaardering 9.1 uit 10

Bezorging met extra service

Binnenkort komen wij bij u langs om apparatuur te bezorgen en hierbij extra service te verlenen. Als vanzelfsprekend houden wij de ontwikkelingen over het coronavirus nauwlettend in de gaten. Door de recente gebeurtenissen nemen wij de nodige voorzorgsmaatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te waarborgen. Met het nemen van een aantal preventieve maatregelen willen wij de risico’s voor iedereen zoveel mogelijk beperken:

Heeft u Corona of bent u in thuisisolatie? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.Mocht u zich niet lekker voelen (koorts, hoesten en/of kortademigheid), neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice (070-301 34 74).
In overleg verzetten wij (kosteloos) de afspraak, of kijken naar een andere oplossing.
Bent u in thuisisolatie? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice (070-301 34 74) om de gemaakte afspraak te verzetten.

Aanpassingen werkwijze extra service vanwege het coronavirus

Maatregelen rondom Corona virus: bezorger belt1. DE BEZORGER BELT
De bezorger zal u bellen om aan te geven dat hij eraan komt.

Maatregelen rondom Corona virus: waar plaatsen2. WAAR TE PLAATSEN
De bezorger zal tijdens het telefoongesprek vragen waar de machine moet komen te staan en welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden.

Maatregelen rondom Corona virus: ruimte en looproute3. RUIMTE EN LOOPROUTE
Tijdens het gesprek zal de bezorger u tevens vragen in welke ruimte de machine moet komen te staan en hoe men daar moet komen.

Maatregelen rondom Corona virus: deur opendoen4. VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID
Bij aankomst verzoeken wij u alleen de deur open te doen en de bezorger op afstand te ontvangen. Laat onze mensen vervolgens ALLEEN in de vertrekken om hun werkzaamheden uit voeren.

Maatregelen rondom Corona virus: plaatsing apparaat5. UITVOERING EXTRA SERVICE
Het apparaat wordt geplaatst in de overeen gekomen ruimte en de werkzaamheden m.b.t. de extra service worden uitgevoerd. Eventuele oude apparatuur wordt mee retour genomen en milieuvriendelijk verwerkt.

Maatregelen rondom Corona virus: bezorgers verlaten de woning6. BEZORGERS VERLATEN WONING
De bezorgers verlaten de woning en ruimen het verpakkingsmateriaal buiten verder op.

Maatregelen rondom Corona virus: controle en afronding7. CONTROLE & AFRONDING
Na aankomst bij de auto zal de bezorger opnieuw contact met u opnemen. U kan nu controleren of de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoer. Als alles naar wens is zal het bezoek daarna worden afgerond.

Wat doen we:

  • We pakken de bestelling voor u uit.
  • De bestelling wordt op de juiste plek in huis geplaatst.
  • Eventuele transportbeveiliging wordt verwijderd.
  • Het verpakkingsmaterialen nemen we weer netjes.
  • Indien gewenst nemen we uw oude apparaat kosteloos mee retour.

Mocht onze medewerker de situatie niet veilig vinden en het risico op besmetting te groot vinden, dan is hij/zij bevoegd het werk niet ten uitvoer te brengen en onverrichter zake terug te keren.

Contactgegevens klantenservice

  • Als u telefonisch contact met ons opneemt willen wij u vragen om uw ordernummer bij de hand te houden. Op deze manier kunnen onze medewerkers u het snelst van dienst zijn. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op nummer 070-301 34 74.
  • Mocht u per e-mail (verkoop@bemmel-kroon.nl.) willen reageren om de afspraak te verzetten, zou u dan het ordernummer van de afspraak in de e-mail willen vermelden. Op deze manier kunnen de medewerkers het snelst handelen en u op de hoogte brengen van een nieuwe afspraak.

Onze bezorgers en onze servicemedewerkers hebben wij uiteraard de instructie gegeven niet naar het werk te komen als zij zich niet lekker voelen.