Adresgegevens
Vestigingsadres:
Bemmel & Kroon B.V.
Neckar 24
2491 BD Den Haag
E-mail: verkoop@bemmel-kroon.nl
Afhaal/retouradres:
Hoge Rijndijk 283
2382 AN Zoeterwoude Rijndijk
Telefoon 070 – 301 34 74
Overige gegevens
Gegevens Nederland:
Bank: ING bank
IBAN: NL58 INGB 0669 2106 09
BIC: INGBNL2A
BTW nr: NL807145105B01
KvK nr: 27173534
Gegevens België:
Bank: ING bank
IBAN: BE87 3101 8953 8894
BIC: BBRUBEBB
BTW nr: BE0658949209
Heb je een klacht?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via 070 – 301 34 74. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Waar komen onze reviews vandaan?
De reviews op onze website komen uit Kieskeurig, Trustpilot en Qasa. Hieronder zullen we deze reviewplatforms kort voor je toelichten. Voor al deze review websites geldt dat er alleen echte reviews op staan. Met “echt” wordt hierbij bedoeld dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan een review kunnen plaatsen
Kieskeurig
Het doel van Kieskeurig.nl is om de consument betrouwbare, onafhankelijke informatie te verschaffen over diverse producten. Een belangrijk onderdeel hiervan is het bieden van onafhankelijke reviews. Bij deze reviews delen klanten hun ervaringen met producten met andere consumenten.
Trustpilot
Dit wereldwijde reviewplatform is voor iedereen toegankelijk. Doordat klanten hun ervaringen hier delen helpen ze consumenten en bedrijven betere beslissingen te nemen. Het hoofdkantoor van Trustpilot bevindt zich in Kopenhagen. Verder hebben ze vestigingen in Londen, New York, Denver, Vilnius, Berlijn, Melbourne, Milaan en Amsterdam.
Quasa
Qasa is hét platform voor ervaringen van consumenten over keukens, badkamers, vloeren, wandafwerking, haarden en inbouwkasten. Qasa is online sinds januari 2006.